Главная / Блог / Интересное / Отзывы иностранцев на отели сети Сокос
17 окт 2013

Отзывы иностранцев на отели сети Сокос

Елена Соколова
Руководитель отдела бронирования

На сетевые отели, такие как Sokos, Crowne Plaza, Holiday Inn или Park Inn в Санкт-Петербурге не редки случаи негативных отзывов гостей. Часто слышу от администраторов и работников отелей, что российские туристы более требовательные, чем иностранцы. Я решила поискать отзывы иностранных туристов на данные отели в мировой и всезнающей сети Интернет на различных порталах и опубликовать их вам.

Обратимся к отзывам иностранных гостей на отели сети Sokos (Васильевский, Олимпик Гарден, Палас Бридж) и посмотрим, есть ли негативные отзывы или же большинство только положительных комментариев.

Сокос отель Васильевский

Гость из Германии

It is close to lenexpo. If you want to queue 10 minutes for your morning coffee and have no other needs then just to rest your head and don't mind millions of other tourist occupying the consierge and reception desk for hours, little to no service, tiny rooms hardly cleaned. That's the place.

Гость из Израиля

The staff service both at the reception and at the concierge was very- very slow and incompetent. During the checkin when many people who came to the meeting and groups of tourists were trying to check in there were only two recepotionists and the service was terribly slow. Diring checkout the staff was very inefficient, slow, and incapable (making mistakes, unable to handle payments, etc.). The concierge service was terribly slow, inefficient, and a single clerk was creating a long queue.

Гость из Манилы, Филлипины

Check in. Because, it takes tooooo much time

(Очень много негативных отзывов именно на то, что около часа вы можете провести на ресепшн отеля в ожидании регистрации. Этому есть свое объяснение — когда в отель заезжает группа из 200-300 человек, то ни персонала, ни техники не хватает, даже если ею заставить весь холл.)

Гость из Турции

It is not convenient to come for business and pay for wi-fi - it spoils the image of hotel. Wi-fi should be free - more peolpe will choose your hotel again. Next time i will chose hotel with FREE INTERNET.

 Гость из Великобритании

Too many school groups booked into the hotel - kids running around the halls all hours at night.

Гость из Германии

The location, the staff, the building, the bad transport facilities, breakfast, it was awful.

Гость из Греции

Very poor service for four star hotel, no value for money. There is no mini bar and they are offering all the rooms with mini bars. According to the reception there is no room with mini bar in the hotel and I am not talking for drinks but only for water. Location is not good, far away from the center.
Гостиница Сокос Васильевский

Сокос Палас Бридж

Гость из Тель-Авив, Израиль

The rooms are spacious, the beds comfortable, the breakfast buffet great, the service good, so is the location.
But in a $300 plus a night hotel, would you expect shampoo, soap, body lotion and a shower cap in the bathroom? Or a shaving/make-up mirror? I would! Or would you expect the concierge expect to stop pushing their expensive car service and volunteer information about public transportation without the guest insisting on it? I would.

Гость из  Доха, Катар

Wi Fi connection was very poor and signal was available only closer to the entrance door, I am not sure why. Hotel room could be slight bigger, room was small and when you unpack all your stuff, there is no place put anything. Very small room. Well our room was standard double however we got used to spacious rooms in the past.

Гость из Тайланда

Expensive hotel. For the same budget, we stay in much more luxurios hotel in Moscow and in New York. For this price, there is no refrigerator or even a bottle of water to drink in the room. No toilet amentities.

Гость из Великобритании

Excellent attention to the things that matter - helpful staff, prompt attention when checking in and checking out, comfortable rooms, excellent cleanliness and soft towels. Buffet breakfast is adequate in variety and quality. Some items could have been warmer, but everything was perfectly acceptable temperature. My room on the 7th floor was well maintained, and surprisingly quiet with the window closed. I will definitely stay at this hotel during my next trip to Petersburg.

Гость из Тель-Авив, Израиль

Spacious room, comfortable bed, rich breakfast buffet. But for that price I would have expected more than the body wash/shampoo plastic bottle at the wqall in the bathroom! Much more!!

Гость из Германии

Good sound insulation of hotel rooms, friendly staff, good quality of Paulainer Beer in hotel restourant, very small lobby, no spa facilities. 4 stars Hotels with 200 euro per single room per night should have more facilities like I mentioned here.

Гость из Амстердама, Нидерланды

Hotel is very basic so it is incredibly overpriced. As most of others mentioned, it’s ridicules that hotel priced as 200 euro per night doesn’t even provide mini-bar/fridge (!) or any amenities in the bathroom next to the basic soap, no slippers or anything else. Free internet didn’t work properly on the 7th floor I staid, connection was very poor or not at all. Do not think I will stay there again, unless for the half of the price.
Сокос отель Палас Бридж

Сокос отель Олимпия Гарден

Гость из Сан-Франциско, США

First of all they lie on their web site that all rooms are air conditioned - there is no thermostats in the rooms, they claim they have central ac but a) it doesn't work, b) they claim they shut it off at 11pm (!) - all of it is a scam; none of the rooms except for the suites have ac (even there I had to change three suites to find one with working ac). The staff doesn't know anything about hospitality business, slow, irresponsive, etc. The food in the hotel's Paulaner restaurant is awful, same is there locally brewed beer. I'd like to write something positive about this property but I simply can't. NEVER STAY IN THIS HOTEL!!!

Гость из Швейцарии

The shower is not good. Too slow. Does not have a powerful water and water is not very hot. Room was smoking but I reserved a non smoking. It is always too busy in the reception and very long to ask any questions.

Гость из Швеции

Quite close to the Airport, free shuttle bus to the airport and free shuttle to the city centre. It feels that people smoke everywhere in this holtel, so even if you do not smoke, your clothes smell awful.The breakfast could be better.

Гость из Бельгии

The staff is not friendly. The room is dirty. Rooms are supposed to be air-condirioned. It didn't work in my room and there is no controld for air temperature. Generally it's not worth the money.

Гость из Сербии

Prices. Internet is not complimentary, it is 5 EUR per hour!

Гость из Нидерланд

The bath room was smelling and no pressure in dush so I had to remain dirty.
Сокос отель Олимпия Гарден

Безусловно, я представила минимум отзывов. В сети на каждый отель существует тысячи комментариев и рецензий, всех не перечесть даже. Я лишь хотела озвучить некоторые отзывы, в которых есть не только благодарность за проведенное время и отзывчивость персонала, но и здоровая и конструктивная критика. Могу вам сказать точно — российский турист не самый требовательный, и в любой стране, в любом отеле вы можете встретить недовольного гостя, который будет требовать невозможного и критиковать несуществующее. Совет один: если вы хотите душевно и легко провести отпуск или командировку — не стоит заострять внимание на мелочах, принимайте все, что происходит с вами с улыбкой! Качественных вам отелей и только положительных ваших отзывов на них!

 P.S. Отзывы на гостиницы взяты с различных сайтов и порталов, где размещена прямая, актуальная,  оставленная только гостями информация. Все отзывы от гостей компании «Петербургские отели» на гостиницы Санкт-Петербурга вы можете прочитать на нашем сайте в разделе «Отзывы»:http://hotellink.ru/testimonials/.



Оставить комментарий

Имя *
Email *
Комментарий
Код с картинки *

Другая картинка
Отправить

Разделы

Авторы

Елена Соколова (44)
Руководитель отдела бронирования
Александр Леушин (16)
Руководитель отдела продаж
Ирина Анисимова (9)
Заместитель генерального директора по развитию
Инна Полянская (4)
Копирайтер
Все авторы

Теги (метки)